Termeni si conditii

În vigoare începând cu data de 16.11.2015

 

1. ELEMENTE DEFINITORII

 

Magazinul online PRINTER SERVICE  este administrat și deținut prin intermediul site-ului www.printerservice.ro (denumit în continuare "Site”) de către S.C. PRINTER SERVICE S.R.L., cu sediul social în București, Str. Crișul Repede nr. 31, sector 6, cod de înregistrare fiscală RO16816928, nr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/15936/2004.

 

În cuprinsul acestui document următorii termeni vor însemna:

- "Vânzător”: S.C. PRINTER SERVICE S.R.L., cu sediul social în București, Str. Crișul Repede nr. 31, sector 6, cod de înregistrare fiscală RO16816928, nr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/15936/2004;;

- "Cumpărător”: reprezintă persoana, firma sau altă entitate juridică care accesează Site-ul și plasează o Comandă;

- "Bunuri și Servicii”: orice produs sau serviciu prezentat pe Site, inclusiv cele menționate în Comandă sau privitoare la felul în care acestea urmează a fi furnizate Cumpărătorului de către Vânzător;

- "Specificații”: toate specificațiile și / sau descrierea Bunurilor și Serviciilor, inclusiv felul în care sunt precizate în Comandă;

- "Comandă”: reprezintă documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Cumpărătorului Bunuri și Servicii, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să efectueze plata acestora;

- "Contract”: reprezintă Comanda confirmată de către Vânzător prin emiterea facturii fiscale. Încheierea Contractului nu are loc la plasarea Comenzii sau emiterea confirmării de primire a acestei Comenzi.

 

Prin accesarea și utilizarea Site-ului sau cumpărarea Bunurilor și Serviciilor prezentate pe Site vă exprimați acceptul față de dispozițiile prezentului document, precum și a Politicii de Confidențialitate care face parte integrantă din acesta, și vă obligați să îl verificați periodic. Vă recomandăm să citiți cu atenție aceste documente.


 

2. MODIFICAREA TERMENILOR DE UTILIZARE A SERVICIILOR

 

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica oricând Termenii și Condițiile, fără o notificare în prealabil sau fără precizarea motivelor. Modificările vor fi realizate prin actualizarea acestui document, devenind obligatorii și cu efect imediat. În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările realizate, vă rugăm să încetați accesarea si utilizarea prezentului site. Continuarea accesării și utilizării Site-ului sau cumpărarea Bunurilor și Serviciilor prezentate pe Site de către dumneavoastră după modificarea prezentului document va constitui acceptarea modificărilor realizate.


 

3. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

În momentul plasării unei Comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul pentru a primi din partea Vânzătorului mesaje comerciale electronice și / sau prin intermediul telefonului. Plasarea unei Comenzi pe Site va fi urmată de contactarea prin e-mail și / sau telefon, prin care este atestată plasarea Comenzii și faptul că aceasta urmează a fi procesată de către reprezentanții Vânzătorului. Acest e-mail, precum și discuțiile telefonice sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului, nu constituie acceptări ferme ale Comenzii și nu semnifică încheierea Contractului la distanță. Expedierea prin e-mail din partea Vânzătorului a notificării de livrare către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul încheierii Contractului la distanță și implică acceptarea completă a termenilor Comenzii. Cumpărătorul poate anula o Comandă înainte de a primi mesajul de notificare a livrării, prin e-mail la adresa office@printerservice.ro. Comanda va fi considerată anulată în momentul în care Cumpărătorul a primit prin e-mail și /  sau telefon confirmarea de anulare din partea reprezentanților Vânzătorului.


 

4. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

 

Întregul conținut al site-ului www.printerservice.ro este proprietatea S.C. PRINTER SERVICE S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de opere derivate fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.


 

5. CONDUITĂ INTERZISĂ

 

Este strict interzis:

- copierea parțială sau totală, dezasamblarea, crearea de opere derivate sau folosirea în oricare altă modalitate a codului sursă a Site-ului, precum și a oricărui element conținut în serviciile Site-ului, inclusiv, dar fără a se limita la: texte, imagini, tabele, specificatii, forma de prezentare sau conținut de orice altă natură;

- utilizarea serviciilor Site-ului în alte scopuri decât pentru uz personal, individual și în scopuri nepersonale;

- vânzarea, închirierea, distribuția, transmiterea sau acordarea de drepturi unei terțe persoane privind serviciile Site-ului sau a contului creat de către dumneavoastră pentru utilizarea acestora;

- folosirea serviciilor Site-ului pentru a invada intimitatea terților, pentru a obține informații despre oricare dintre utilizatorii acestor servicii, pentru a obține o listă de utilizatori ai acestor servicii, sau pentru folosirea tehnologiilor de data mining, roboți sau alte sisteme similare de colectare a datelor;

- copierea, modificarea, ștergerea sau deterioarea oricărei informații conținute pe echipamentele tehnice, incluzând, dar fără a se limita la serverele și calculatoarele utilizate sau controlate de către Vânzător;

- impersonarea sau fals-afilierea dumneavoastră cu orice persoană.

 

Ca urmare a încălcării oricărei interdicții prevăzute în prezentul document, Vânzătorul are dreptul să blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat în activitatea interzisă, fără ca acest lucru să limiteze dreptul S.C. PRINTER SERVICE S.R.L. de a apela la căile legale pentru a obține repararea eventualelor prejudicii cauzate de activitatea desfășurată prin intermediul contului dumneavoastră.


 

6. DETALII DESPRE PROCEDURA DE COMANDĂ, PLATĂ, FACTURARE ȘI MODALITĂȚILE DE LIVRARE

 

6.1. ÎNREGISTRAREA PE SITE

 

Accesul la bunurile și serviciile Vânzătorului se poate face online, de pe computerul personal sau de pe un dispozitiv mobil, de tipul tabletă sau telefon, prin crearea unui cont pe Site-ul www.printerservice.ro. Utilizarea Site-ului necesită activarea cookies pentru browserul folosit de dumneavoastră. Browserele recomandate pentru accesarea si utilizarea site-ului sunt: Google Chrome, Mozilla Firefox 16+, Safari 5+, Opera 12+, Internet Explorer 8+. Pentru a crea un cont este nevoie de o adresă de e-mail personală, care va fi asociată contului dumneavoastră de pe Site și prin intermediul căreia se va desfășura ulterior comunicarea cu reprezentanții Vânzătorului.

 

Prin crearea acestui cont declarați că datele furnizate de către dumneavoastră prin intermediul formularului de înregistrare sunt corecte și complete, și acceptați că sunteți răspunzător pentru activitatea desfășurată prin intermediul contului dumneavoastră. Contul creat pe Site este personal, fiind interzisă utilizarea datelor de acces sau a contului altei persoane, fie temporar sau permanent. De asemenea, vă obligați să contactați de îndată reprezentanții Vânzătorului în cazul în care securitatea contului dumneavoastră a fost compromisă.

 

6.2. CUM COMANZI?

 

Accesând printerservice.ro și folosind meniul din sidebar stânga, puteți naviga printre categoriile de produse și, de acolo, pe pagina individuală a fiecărui produs, veți vedea informații detaliate (mai multe poze, mărimile și stocul disponibil - actualizate constant etc). După ce vă decideți asupra unui produs dorit, trebuie să apăsați pe butonul "Pune în coș” de pe pagina respectivului produs. Dacă doriți să schimbați canititatea produselor, puteți completa altă canitate și apoi să apăsați "Actualizare coș” (cantitatea default este de un produs).  În "Coșul de Cumpărături” veți putea revedea și actualiza lista produselor adăugate în coș, precum și cantitatea pe care ați selectat-o.  Cumpărăturile vor sta în coșul dumneavoastră timp de 7 zile. Dacă doriți să continuați cumpărăturile și să adăugați în Coș și alte produse, apăsați pe "Continuă Cumpărăturile”. După ce ați ales toate produsele și doriți să plasați comanda, apăsați pe "Următorul pas”.

 

Pentru a putea plasa comanda, este necesar să vă autentificați cu adresa de email și parola. În cazul în care nu dețineți deja un cont în magazinul nostru, puteți să-l înregistrați completând datele solicitate.

 

Ca ultim pas înainte de finalizarea plasării comenzii, vă rugăm să verificați componența sa, cât și prețurile. Alegeți modalitatea de plată preferată (ramburs sau prin OP). Puteți alege o adresă alternativă de livrare. În zona Mențiuni Speciale vă rugăm să completați toate datele pe care operatorul comenzii trebuie să le cunoască.

 

După plasarea comenzii veți primi un email generat automat, care atestă înregistrarea acesteia.

 

Acceptarea unei comenzi din partea noastră are loc în momentul în care confirmăm primirea comenzii, printr-un email.

În cazul refuzării unei comenzi, veți fi înștiințat printr-un email de motivul refuzului. Acest lucru se poate întâmpla dacă: nu avem pe stoc produsul comandat, plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plății cu cardul sau transfer bancar, a fost o eroare legată de prețul produsului.


 

6.3. PLATA

 

Toate prețurile afișate în cadrul Site-ului sunt în LEI și includ TVA (cota 20%). Prețurile afișate nu includ cheltuielile de livrare. Nu există comandă minimă impusă.

 

Din cauze tehnice, independente de controlul Vânzătorului, anumite produse afișate pe Site pot avea prețurile greșite. Pentru acestea, daca diferența dintre prețul corect și cel afișat este de peste 10%, ne rezervăm dreptul de a vă contacta personal sau de a anula direct comanda.

 

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile aplicabile serviciilor în orice moment, fără nicio notificare în prealabil și fără motivare. Noile prețuri vor fi aplicabile numai serviciilor achiziționate după data modificării prețurilor. În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările prețurilor, aveți opțiunea de a înceta utilizarea serviciilor.

 

Toate problemele legate de plăți vor fi gestionate în totalitate de către reprezentanții Vânzătorului. În cazul unor nelămuriri, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa office@printerservice.ro.


 

6.4. FACTURAREA

 

Fiecare Comandă confirmată include specificațiile Bunurilor și Serviciilor, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzătoare pentru bunurile și serviciile livrate, prețurile tipărite fiind identice cu cele specificate în mesajul de confirmare a Comenzii.

 

Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte și complete necesare emiterii facturii fiscale. Dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați imediat.

 

6.5. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

 

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul livrării acestora la adresa indicată (presupunând semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier) și a efectuării plății aferente integrale.


 

6.6. LIVRARE

 

Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în Comanda finalizată, respectând termenele de livrare stabilite și comunicate în momentul confirmării Comenzii. Pentru livrare va fi aplicat tariful aferent metodei de livrare alese, comunicat pe Site în momentul plasării Comenzii.

 

Vânzătorul va ambala corespunzător produsele și le va expedia împreună cu factura fiscală. Cumpărătorul trebuie să notifice prin e-mail la office@printerservice.ro absența facturii fiscale în termen de 24 de ore de la recepționarea produselor, în caz contrar aceasta va fi considerată furnizată.

 

Termenul de livrare prin curier rapid este de maxim două zile lucrătoare - pentru București, respectiv de trei zile lucrătoare - pentru restul țării. Comenzile primite într-o zi lucrătoare după ora 14:00 sau în weekend se consideră a fi primite în următoarea zi lucrătoare.

 

Livrarea în București se efectuează gratuit pentru orice comenzi plătite prin transfer bancar, dacă valoarea produselor comandate depășește suma de 3000 lei.

 

Verificarea produselor primite prin firma de curierat rapid se va face în momentul primirii coletului, cumpărătorul putând formula reclamații în prezența curierului, înainte de semnarea pentru primirea coletului. În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la primire, recomandăm Cumpărătorului să refuze primirea acestora și să semnaleze imediat acest incident prin e-mail la office@printerservice.ro. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi nulă și nu va putea fi luată în considerare.

 

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul și îi va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către Cumpărător, comanda va fi anulată.

 

Dacă informațiile furnizate de către Cumpărător in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, Vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. Dacă în 24 de ore Cumpărătorul nu va corecta informațiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda.

 

6.6.2. CURIERAT

 

În momentul de față, livrarea produselor se face prin intermediul firmei de curierat rapid FAN COURIER EXPRES.

 

S.C. PRINTER SERVICE S.R.L. își rezervă dreptul de a alege orice altă firmă de curierat și de a modifica corespunzător tarifele de livrare. Noile prețuri vor fi aplicabile numai serviciilor achiziționate după data modificării prețurilor. În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările prețurilor, aveți opțiunea de a înceta utilizarea serviciilor.


 

6.6.3. TARIFE LIVRARE

 

Plicurile costă 11,50 lei.

Coletele costă 13,00 lei (primul kilogram), respectiv 1,00 lei pentru fiecare kg suplimentar. În cazul livrărilor efectuate în alte orașe decât cele cuprinse în lista orașelor în care FAN COURIER are colaboratori, se va aplica un tarif suplimentar de 0,80 lei pe kilometru.

 

Aceste tarife nu conțin TVA.



 

7. DREPTUL DE RETURNARE LA CUMPĂRARE / SCHIMBAREA PRODUSULUI CUMPĂRAT

 

Cumpărătorul are dreptul să renunțe la produsele achiziționate de pe Site, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/200 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

 

Cumpărătorul va putea solicita schimbarea produsului, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. În cazul solicitării unui produs care este mai scump, Cumpărătorul va achita diferența de preț.

 

În toate cazurile returnării sau înlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare sau înlocuire vor fi suportate de către Cumpărător.

 

În cazul în care a fost trimis un produs diferit față de cel comandat, taxele de transport vor fi suportate de Vânzător.

 

Vânzătorul va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Cumpărătorul a returnat produsul cumpărat inițial. Renunțarea la cumpărarea unui produs sau înlocuirea acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur și în următoarele condiții:

- starea produselor trebuie să fie la fel, să nu prezinte urme de uzură sau consum.

 

În caz contrar, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxă pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate.

 

Cumpărătorul are dreptul să opteze o singură dată pentru returnarea sau înlocuirea unui produs. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerată abuz iar Vânzătorul are dreptul să blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat în abuz.

 

8. ȘTERGEREA CONTULUI

 

Ștergerea contului dumneavoastră de pe Site se poate realiza într-una din următoarele situații:

- la solicitarea dumneavoastră, printr-un e-mail la adresa office@printerservice.ro;

- de către Vânzător, ca urmare a încălcării de către dumneavoastră a dispozițiilor prezentului contract;

- de către Vânzător, în caz de neutilizare de către dumneavoastră a serviciilor Site-ului pe o perioadă mai mare de 36 de luni.


 

9. LIMITAREA RĂSPUNDERII

 

S.C. PRINTER SERVICE S.R.L. nu garantează disponibilitatea neîntreruptă și lipsită de deficiențe a bunurilor și serviciilor prezentate pe Site.

 

Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale (expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deterioarea, nelivrarea sau livrarea eronată / imparțială, sau orice alt fel de probleme), în cazul în care acestea sunt cauzate de evenimente de forță majoră.

 

Prin forță majoră se înțeleg împrejurări care au apărut ca urmare a unor situații, circumstanțe sau evenimente extraordinare, inevitabile, neprevăzute sau orice alt act în afara controlului părților și care este recunoscut de lege ca fiind un caz de forță majoră, cum ar fi:

- cauze naturale: seisme, cataciclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, devărsări de fluvii, părăsiri de albii, surpări de teren, căderi de copaci, stânci, ninsori abundente sau alte condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări etc.;

- cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte, greve neautorizate etc.

 

 

10. RELAȚII CU CLIENȚII

 

Pentru informații sau nelămuriri legate de funcționarea sau de conținutul serviciilor Site-ului, vă rugăm să ne contactați la adresa office@printerservice.ro

Orice reclamații legate de funcționarea sau de conținutul serviciilor Site-ului pot fi transmise prin e-mail la adresa  office@printerservice.ro


 

11. JURISDICȚIA / LITIGII

 

Prezentul document este guvernat de legislația română aflată în vigoare. Termenii și condițiile din acest document înlocuiesc alte înțelegeri anterioare, scrise sau verbale, dintre părțile amintite. Orice neînțelegeri apărute se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care părțile nu reușesc să ajungă la un acord pe cale amiabilă, se va apela pentru soluționare la instanțele judecătorești românești competente.

 

12. PERIOADA DE GARANTIE:

• HP / Compaq  1,3,6,12 luni- in functie de produs
• BROTHER 3 luni
• DELL 3 luni
• FUJITSU SIEMENS 3 luni 
• LEXMARK 3 luni 
• KYOCERA 3 luni
• IBM 2 luni
• OKI 3 luni
• XEROX 3 luni
• KONICA-MINOLTA direct la reprezentantul Konica Minolta local
• TALLY GENICOM 3 luni
• TOSHIBA Piese : 3 luni / Options : 12 luni 
• SAMSUNG 3 luni
Perioada de garantie poate fi schimbata fara notificari prealabile. Perioda de garantie incepe din momentul achizitionarii produsului de la firma noastra.


Produse fara garantie:

• CANON nu acorda garantie
• EPSON nu acorda garantie
• RICOH nu acorda garantie
• Transfer Belt (ITB) si Fuser Assembly (Cuptor) pentru imprimante laser color Acestea sunt considerate consumabile.

Descrierea defectelor:

La marcile : LEXMARK, XEROX, OKI, HP, TALLY GENICOM, clientul trebuie sa mentioneze codul de eroare si descrierea amanuntita a defectului.

KYOCERA – 3 luni GARANTIE

Pentru KYOCERA se vor trimite odata cu produsul defect, urmatoarele :
pentru DV ** , DK ** , FK **AND MK *** trebuie transmis si :
- STATUS OF THE PRINTER ( printing test ) 
- Serial number-ul Imprimantei
- Raport de instalare
- Serial Number – ul produsului defect
- Codul de eroare sau natura defectului
- Numarul de pagini listate cu imprimanta.

 

The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.